Forum Zakon
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

Krzyżowiec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zakonnostale.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:58, 22 Mar 2015 
Temat postu: Krzyżowiec

Postanowiłem napisać poradnik do krzyżowca może się komuś przyda, napisze wszystko co wiem z doświadczenia i teorii o tym sp.
Znajdziecie tu rzeczy których nie znajdziecie na polskim forum nostale
wiec proszę tego tam nie wklejać żeby posty nabijać Razz

Zajmiemy się od podstaw i opisze najprzydatniejsze skillle Crussa w pvp i nie tylko.. a wiec zaczynamy!

Większość osób uważa że cruss za wolno atakuje, lecz trzeba tylko się ruszać
( Jak ktoś grał w Quake 3 to panuje tu ta sama zasada, nie stój w miejscu ;p ) jeśli złapiesz rytm myszka + spacja twoja szybkość ataku wzrośnie znacznie przy czym idzie większy dmg.

Święty Oddech jak każdy wie odejmuje staty przeciwnika i to grupowo, na skillu nie pisze ile odejmuje ani na forum nt też nie lecz po sprawdzeniu z dokładnością 95% skill ten odejmuje 1 poziom obrony i tu schody sie zaczynają bo Oddech odejmuje też resa lecz bardzo ciężko to sprawdzić.
W pvp oczywiście staramy sie zgrac to z lastem bo niestety tylko ostatni skill ma stuna.

Święty krzyż to kosa na sp mroku i skill grupowy który niestety nie zawsze wchodź ale da sie to zmienić bowiem pod odpowiednim kątem skill zawsze trafia a jego aoe wynosi 2 komórki od głównego celu w każdą strone, lecz nie powiem wam pod jakim kątem bo trza to po prostu wyczuć
Debuff działa w ten sposób że jeśli walczymy z sp mroku lub mobem z elementu mroku to gdy dostaną tego debuffa to element wynosi 0% np. Ber +15 z wr 80% gdy dostanie debuffa tego to uderza jak by miał wr 0% itp.

Wzrastająca tarcza kolejny skill przydatny lecz on jest pod deffa, dużo to nie powiem ale wymienię ileż on tego deffa on nam daje jak odpalimy a mianowicie gdy mamy dla przykładu te 400 deffa all to dzieki tarczy mamy 800deffa all ;3

Ostatnie dwa skille o których warto wspomnieć to
Błyszczący efekt i Święty element tego pierwszego nigdy na pvp nie używamy bo za dużo czasu zajmuje, przy silniejszych graczach po prostu damy sie jak na tacy. Drugi skill natomiast odpalamy ciagle gdy sie załaduje, podciaga nam dmg i szybciej go sie odpala niz leczenie wiec jest bardziej oplacalny.

Teraz coś o buldach dla Crussa, pvp jest interesujace bo mozna wygrac z kazdym gdy sie go opanuje i ma sie oczywiscie dobry buld i eq lecz 100/0/1/20 zupełnie wystarczy żeby na 80lvl+ rozwalać 90lvl+ nie mając kox osłonek, na expa i ogolne bicie mobów polecam 35/0/75/10 starczy na dobry dmg majac kusze +5. Zabawnie jest majac crussa pod deffa czyli 0/100/0/0 bo odpalajac tarcze deffa mamy +2 przez co 90+ bija nam max 200 nawet jesli nie mamy resa 100+ ;3

Co do eq, w pvp oczywiscie +8 bo skill Modlitwa ataku wbije nam +10 i bijemy przez to +200%, na expa polecam +7 z amuletem ataku taniej wychodz niz kupic +8 lecz gdy w pvp macie amulet ataku to juz nie jesteście fajni ;p kazdy chyba rozumie. Kusz mamy nie wiele do wyboru ale taką najlepszą do 90lvl jest balista przez zwiekszenie ataku i soft crita który jest bardzo pomocny bo nie ma na niego obrony a zwieksza nam dmg.

Uff to chyba tyle, wszystko sprawdzone na s3 przez wiele wiele godzin na arenie ;p reszty skilli nie wymieniłem bo nie ma takiej potrzeby. To moj pierwszy poradnik wiec proszę nie krzyczeć na wszystko i przepraszam za orto. Miłego czytania ^ ^
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 13:34, 11 Lis 2015 
Temat postu:

Jako iż chciałbym jakoś się tutaj przydać i być użytecznym, chciałbym się podzielić z wami wiedzą o karcie, którą najczęściej gram, czyli crusem. Wiedzą tą nie dzieliłem do tej pory z nikim(no, był tam może wyjątek), toteż zamieszczam to wam, byście i wy o tym wiedzieli(niech inni nie wiedzą).

Do rzeczy:
Jako iż wielu mówi, że "crus nie ma aoe" itd. Chciałbym się podzielić swoją wiedzą o aoe trzykrotnego ataku i krzyża, więc:

Zasięg AOE prezentuje w formie obrazków, które pokazują nasze nostalowe komórki - obszary na których możemy się znajdować. Czarne kropki jest to komórka którą nie sięga AOE, komórka zamalowana błękitnym kolorem oznacza komórkę, którą AOE sięga(w sensie jeżeli ktoś na tej komórce jest, to oberwie z AOE). Komórka z szarą gwiazdką w środku, jest to komórka na której znajduje się cel, którego atakujemy. Kropka zamalowana na szaro, to komórka na której znajduje się nasz crus.
Jeżeli wiece już jak interpretować moje badziewne obrazki, przejdźmy dalej

Na początek krzyż.
AOE nie jest gigantyczne, jednak może być użyteczne przy małych lurach/ciasnej grupie. AOE ma kształt plusa(albo krzyża, jak wolicie xD), jego kierunek zależy z której strony strzelamy, wszystko co jest w odległości dwóch komórek przed, za, z lewej i prawej strony, jest sięgane, zresztą, obrazki pokażą o co chodzi:

Komórka na której znajduje się nasz cel nie jest zamalowana, celowo! Jeżeli ktoś znajduje się na tej samej komórce co nasz cel, to AOE go nie dosięga, jest to dość wkurzające, ale da się przeżyć.


Sytuacja ma się nieco inaczej(troche gorzej) kiedy strzelamy pod kątem. Jako iż odległości między komórkami po przekątnej są dłuższe niż proste odcinki(jeżeli przykładowo atak który ma zasięg 7 po prostej[czyli jak ja jest napisane w opisach skilli], to po przekątnej będziemy mieli 5 komórek, mam nadzieję, że rozumiecie moje kijowe tłumaczenie), aoe sięga tylko po jednej komórce.


W sytuacjach, kiedy strzelamy w innej pozycji, tzn krzywo, AOE może sięgnąć nieco więcej komórek, ponieważ linie tego całego "plusa" będą dotykać sąsiednie komórki.

Ot, cała filozofia krzyża.


Sytuacja z trzykrotnym atakiem jest ciekawsza. AOE jest większe oraz... jego obszar nie zależy od odległości celu od nas! Obszar zależy od kierunku w jakim crus atakuje, a ten kierunek zależy od tego jak nasz cel znajduje się w stosunku do nas.
Analogicznie, sytuacje kiedy atakujemy po prostej oraz po przekątnej:


Kiedy strzelamy "krzywo" to nasze AOE się zmienia, nie będę wszystkich przypadków tu pokazywać xd

Jeżeli ktoś nie wierzy, że AOE zawsze ma ten sam obszar niezależnie od odległości celu od nas, to zapraszam do oglądania filmiku poniżej(obserwujcie czerwony znacznik nad celem), albo sprawdzcie to na własną rękę(tylko dokładnie!).
[link widoczny dla zalogowanych]

Bonus:
Wielu mówi, że crus jest "wolny". Prawda jest taka, że dużo czasu jest marnowane po ataku, lecz jesteśmy w stanie tą przerwę zmniejszyć, działa to także z innymi SP, u crusa różnica jest bardzo mocno widoczna. Taktyka polega na tym, by od razu po ataku rozkazać naszej postaci ruchu na inne pole, po czym od razu nacisnąć spację. Można spamować myszką i spacją, też działa, czasami działa bardziej, czasami mniej.
Różnicę w szybkości przedstawia poniższy filmik:
W pierwszej sytuacji mamy strzelanie zwykłe, drugie z bieganiem. Chcę zaznaczyć, że da się jeszcze nieco szybciej strzelać niż to jest pokazane w tym drugim przypadku, jednak robiłem filmik na szybkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]

@Update!

Oddech.
Opis tego debuffa mówi niesamowicie dużo! Czyli praktycznie nic, dlatego chciałbym powiedzieć co nieco o całym tym oddecu i co on robi:
Zmniejsza obronę prawdopodobnie o poziom rzucającego*1.
Zmniejsza ogólnego resa, nie jestem w stanie powiedzieć o ile.
Podobno zmniejsza unik celu, nie jestem w stanie tego potwierdzić, bo to raz widać raz nie. Słyszałem o ludziach, którzy mówili, że po tym jak war dostawał oddech to crus przestawał missować, mi także zdarzyło mi się to kilka razy, ale w większości missuje dalej, więc możliwe że unik zmniejsza, ale niewiele.
Ataku celu nie zmniejsza, nie zwiększa także obrażeń od kryta ani nie zwiększa prawdopodobieństwa na kryta.

Tarcza.
Tarcza działa od chwili, w której ją załączymy, do chwili kiedy wykonamy jakąś czynność. Tarcza działa tak długo jak nasza postać siedzi pod kuszą.
Właściwości tarczy:
Zwiększa naszą obronę dwukrotnie, co sprawia, że crus full obrona staje się najbardziej opancerzoną kartą w nt(no kosztem tego, że nie można nikogo bić xd). Tym więcej się ma obrony tym lepiej można ten skill wykorzystać.
Tarcza daje także całkowitą odporność na voki, przesuwania itd, co jest fajne Razz
I to tyle.

Potrójne ładowanie.
Zamiast patrzyć na ikonkę buffa, ja często patrzę na cd skilla i z tego wnioskuję, które mam ładowanie, dzięki temu także wiem, które ładowanie ma ten komu je dałem.

W tym momencie mniej więcej zaczyna się drugie ładowanie:
W tym momencie mniej więcej zaczyna się trzecie ładowanie, charakterystyczny moment:
W tym momencie kończy się trzecie ładowanie i zostaje 13s cd do następnego wrzucenia ładowania

Debuffy crusa w skillach:
Debuff w krzyżu "Wyeliminuj mrok" powoduje, iż postacie elementu mroku nie biją wcale elementem, tzn. można mieć 0 resa na mrok, przecinik może mieć 100 w ele, a i tak z elementu nic nam nie uderzy. Debuff bardzo przydatny na arenie talentów, gdzie można rzucić debuffa karcie mroku i założyć full res na inny element.

Debuff "światło magii" w skillu co ma cd 5.5s jest... a właściwie nie jest debuffem! Z tego powodu, że jest to "Normalny magiczny efekt", "debuffa" tego nie można ściągnąć odsyfem(przynajmniej się nie dało jak kiedyś to sprawdzałem Wink). Debuff ten może dostać tylko cel posiadający element mroku.

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że komuś pomogłem!
Z góry przepraszam za literówki(jeżeli są).

Nie mój poradnik Tylko Gona !!!!!!!! tylko pozyczyłem sobie z forum metalo pewnie nie miałby nic przeciwko ;d
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zakonnostale.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme Š Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin